Hallitus 31.12.2014

Syntymävuosi: 1949
Kotipaikka: Mynämäki, Suomi
Koulutus: ylioppilasmerkonomi
Keskeinen työkokemus: HKScan Oyj: toimitusjohtaja 2009–2012, talousjohtaja 2000–2009
Hallituksen jäsenyys: jäsen vuodesta 2011 ja puheenjohtaja vuodesta 2013
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma: työnantajien neuvottelukunnan jäsen
Osallistuminen kokouksiin: 17/17
Palkkiot vuonna 2014: Vuosipalkkio 60 000 euroa, josta noin 80 % on suoritettu rahana ja noin 20 % osakkeina, yhteensä palkkiona luovutettu 2 776 vaihto-osaketta. Kokouspalkkiot 4 600 euroa; suoritettu rahana.
Omistus Raisiossa: sarja V 17 359 kpl

Varapuheenjohtaja
Michael Ramm-Schmidt
Hallituksen puheenjohtaja, Oy Executive Leasing Ab
Syntymävuosi: 1952
Kotipaikka: Espoo, Suomi
Koulutus: diplomiekonomi
Keskeinen työkokemus: Oy Executive Leasing Ab 2004-, Hackman Oyj Abp 2004: konserninjohtaja, Hackman Metos Oy Ab 1995-2004: toimitusjohtaja, Hackman Designor Oy Ab 1989-1994: toimitusjohtaja, International Masters Publishers Inc. 1986-1989: toimitusjohtaja, Skandinavisk Press AB 1984-1986: toimitusjohtaja
Hallituksen jäsenyys: jäsen vuodesta 2005, varapuheenjohtaja vuodesta 2006
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Levanto Oy: hallituksen jäsen, Stala Oy: hallituksen jäsen, Stalatube Oy: hallituksen puheenjohtaja, Stiftelsen Svenska Handelshögskolan: hallintoneuvoston jäsen, Menumat Oy: hallituksen jäsen
Osallistuminen kokouksiin: 17/17
Palkkiot vuonna 2014: Vuosipalkkio 24 000 euroa, josta noin 80 % on suoritettu rahana ja noin 20 % osakkeina, yhteensä palkkiona luovutettu 1 110 vaihto-osaketta. Kokouspalkkiot 4 600 euroa; suoritettu rahana.
Omistus Raisiossa: sarja V 54 761 kpl

Erkki Haavisto
Maanviljelijä
Syntymävuosi: 1968
Kotipaikka: Raisio, Suomi
Koulutus: MMM, agronomi
Keskeinen työkokemus: oman tilan viljely 1993-
Hallituksen jäsenyys: jäsen vuodesta 2004
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto MTK r.y.: metsäjohtokunnan jäsen, Metsänhoitoyhdistys Lounametsä: hallituksen varapuheenjohtaja, Raisio Oyj:n Tutkimussäätiö: hallituksen jäsen, Salaojituksen Tukisäätiö s.r.: hallituksen varapuheenjohtaja, Turun Seudun Osuuspankki: hallituksen jäsen, Turun Yliopisto: neuvottelukunnan jäsen
Osallistuminen kokouksiin: 17/17
Palkkiot vuonna 2014: Vuosipalkkio 24 000 euroa, josta noin 80 % on suoritettu rahana ja noin 20 % osakkeina, yhteensä palkkiona luovutettu 1 110 vaihto-osaketta. Kokouspalkkiot 3 800 euroa; suoritettu rahana.
Omistus Raisiossa: sarja K 364 940 kpl ja sarja V 142 310 kpl

Pirkko Rantanen-Kervinen
Syntymävuosi: 1949
Kotipaikka: Vantaa, Suomi
Koulutus: ekonomi, HKKK
Keskeinen työkokemus: Turkistuottajat Oyj (nyttemmin: Saga Furs Oyj) 2009-2010: Executive Advisor, 1991-2009: toimitusjohtaja, 1989-1991: varatoimitusjohtaja, 1987-1989: rahoitusjohtaja
Hallituksen jäsenyys: jäsen vuodesta 2010
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Finnvera Oyj: hallituksen jäsen, LähiTapiola Keskinäinen Vakuutusyhtiö: hallintoneuvoston jäsen, LähiTapiola Uusimaa Keskinäinen Vakuutusyhtiö: hallituksen puheenjohtaja
Omistus Raisiossa: sarja V 7 971 kpl

Antti Tiitola
Liiketoiminta-alueen johtaja, Neste Oil Oyj
Syntymävuosi: 1967
Kotipaikka: Helsinki, Suomi
Koulutus: ylioppilasmerkonomi, Gross- und Aussenhandelskaufmann
Keskeinen työkokemus: VR-Yhtymä Oy: divisioonajohtaja 2012-2014, Lidl Suomi Ky: toimitusjohtaja 2000-2011, Örum Oy Ab: markkinointijohtaja 1999-2000, markkinointipäällikkö 1995-1998
Hallituksen jäsenyys: jäsen 27.3.2014 alkaen
Keskeisimmät samanaikaiset luottamustehtävät: Broman Group Oy: hallituksen jäsen, Verkkokauppa.com Oyj: hallituksen jäsen, Suomalais-saksalainen kauppakamari: johtokunnan jäsen
Osallistuminen kokouksiin: 12/13
Palkkiot vuonna 2014: Vuosipalkkio 24 000 euroa, josta noin 80 % on suoritettu rahana ja noin 20 % osakkeina, yhteensä palkkiona luovutettu 1 110 vaihto-osaketta. Kokouspalkkiot 3 400 euroa; suoritettu rahana.
Omistus Raisiossa: sarja V 1 110 kpl